Risya Beauty











 

Syampu GanozhiTM
 

Syampu DXN mempunyai imbangan pH yang sesuai untuk semua jenis rambut. Ia diperkaya dengan ekstrak Ganoderma dan vitamin B5 dan bersifat sederhana yang menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar.Vitamin B5 yang berkaitan minda fikiran segar, cergas dan ringin.

ganozhi_shampoo2

sYaMpu KesayanganKu….

Rambut masa zaman anak dara memang lebat.Tak penah terlintas yang aku akan mengalami keguguran rambut yang agak serius.Oo.. aku perlu fikir.. n do something.. mana boleh dibiarkan berterusan macam ni… takutnya rambut gugur berterusan.. tak pasal nampak tua sebelum waktunya… Sekian waktu aku perasan tak boleh pakai syampu yang famous diiklankan kat tv tu… pakai la syampu itu dan ini… mmm.. gugur jugak… cuba lagi syampu anti-gugur… mmm…. tak ada apa-apa perubahan pon…. aduss.. give up nya aku… apa-apa pon aku bersyukur sangat bila ditemukan dengan syampu ganozhi ini.. aku sabar menggunakan untuk mendapat hasil yang menabjubkan… Alhamdullillah…rambutku makin bersinar..kepala rasa ringin.. hilang pulak migrain aku ni..

Hanya kesabaran membuahkan hasil! Begitu juga dengan syampu ini. Peringakat permulaan pengunaannya rambut bersinar, dan kepala rasa ringan.Masuk hari ke tiga dan seterusnya rambut terasa agak kasar dan kering. Aku tak perlu risau kerana ini adalah kesan rawatan syampu ini.  Aku tetap setia pakai syampu ini setiap hari… Masuk bulan ketiga anda akan merasai perubahan sedikit demi sedikit, mungkin tanpa anda sedari sendiri. Apa pun hasil ini bergantung kepada individu itu sendiri. Kesan penggunaannya berbeza-beza, bergantung kepada kesihatan anda.

 

Kesan Rawatan

#kulit kepala akan rasa gatal-gatal.

#mengeluarkan kelemumur yang dikenali sebagai toksid di kulit kepala.

#rambut yang lama akan gugur dan digantikan dengan rambut yang baru.

#rambut menjadi kering dan kasar.

Kebaikan

#melancarkan perjalanan darah kulit kepala menjadikan rambut menjadi tebal, sihat dan bersinar serta ikal.

#hilangkan kelemumur, gatal kulit kepala  dan melambatkan  pertumbuhan uban.

#baikpulih rambut bercabang dan berbuah.

#sesuai untuk rambut yang rosak akibat diwarnakan.

TesTimoNi

=rambut seorang wanita yang kerinting seperti negro berubah seperti biasa

=hilangkan kudis yang terdapat di kulit kepala seperti bayi yang baru lahir. Sebaiknya sapu minyak gano dan esoknya basuh dengan syampu ganozhi

caRa PengGunaaN

Pertama kali pengunaanya, basahkan rambut dan letakkan syampu di rambut dan diurut sedikit kulit kepala. Kemudian biarkan selama 20 minit baru dicuci. Selepas itu syampu sekali lagi pada rambut, urut sedikit dan bilas dengan bersih. Gunakan selalu untuk dapatkan rambut yang lebat, lebih bersinar, halus dan lembut. Sesuai digunakan setiap hari dan bersyampu seperti biasa.

*Minyak GaNo

Seeloknya pakai di waktu malam, gosok di kulit kepala dan rambut. Keesokkan pagi baru di syampu dan dicuci bersih. Sekiranya ada masalah kelemumur elok diamalkan selalu. Amalkan 3 kali seminggu untuk rawatan rambut dan kulit kepala. Boleh juga digunakan sebagai minyak rambut. Sebaiknya minyak gano perlu digoncang terlebih dahulu sebelum mneggunakannya.

 

Advertisements


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

et cetera
%d bloggers like this: